reklama

Posledná zápočtová písomka na vysokej škole

A je to za mnou....už ma čaká len zopár (3) skúšok a hurá obhajoba diplomoviek a 4 štátnicové skúšky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Práve teraz si uvedomujem, že už nikdy nebudem opätovne prežívať tie pocity, ktoré mi dodávali pocit stresu.....pocit vážnosti....pocit obavy z výsledku. Až teraz si začínam všímať, že mi to všetko bude chýbať. Bude mi chýbať to, že deň pred zápočtom sme sa priebežne informovali o stave naštudovanej matérie, v deň zápočtu sme takmer všetci svorne skonštatovali, že nič nevieme a snáď to nebude ťažké.  

Daňové právo nebolo nikdy mojim obľúbeným, no vďaka tejto poslednej zápočtovke sa stalo.... Len vďaka nemu dnes viem, že daň za psa sa platí len za toho psa, ktorý ma viac ako 6 mesiacov. Viem taktiež, že daň z motorových vozidiel platí len tá osoba, ktorá motorové vozidlo používa pri svojom podnikaní.  Ale taktiež viem, že najväčší príjem do štátneho rozpočtu spomedzi daní prináša DPH.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A možno sa prihlásim na ďalšiu vysokú školu, lenže tam to už nebude také, ako na tej mojej.....alebo sa obrátim na vyučujúcich, že vlastne ja musím ešte urobiť ďalšie zápočty, lebo ich nemám spravené. Ale nie....to už mi len uteká realita spomedzi mojich rúk.....a ja tak veľmi túžim opäť sa vrátiť do prvého ročníka. Opäť študovať, ktorý kódex a hlavne kedy bol vydaný v Rakúsko-Uhorsku, ktoré žaloby poznalo rímske právo....... Človek si až teraz uvedomuje, že to všetko, čo som prežila, som prežila po boku perfektných vyučujúcich, ktorí mi neraz nasadili do hlavy chrobáka, aby som ho potom doma mohla doriešiť. Vďaka za všetko!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(obrázok - copyright Misová Alžbeta, 2007)

Alžbeta Misová

Alžbeta Misová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto, ktorý bude niekým. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu